یک نکرومانسر در نکروکیپ (Necrokeep) که در تلاش است درمانی برای غبار (The Mist) پیدا کند. تاپ ترین هیروهای موبایل لجند را با معرفی فارامیس ادامه میدهیم.
تمام نیاکان فارامیس پزشک بودند و یک عصای جادویی در خانواده از نسلی به نسل دیگر منتقل میشد. پدربزرگ فارامیس با ترکیب جادو و پزشکی، درمان بسیاری از بیماریهای صعبالعلاج را پیدا کرده بود؛ به همین دلیل توسط خانواده سلطنتی به مقام رسید و خانواده او همگی بهعنوان پزشکان دربار مشغول به خدمت بودند.
با این حال آنها در چشم همتایان خود تنها خدمتکارانی بودند که مهارت پزشکی داشتند و فارامیس جوان دائما توسط هم سن و سالانش مورد تمسخر قرار میگرفت. یک بار که فارامیس توسط پسران دیگر مورد حمله قرار گرفت، پس از بههوش آمدن متوجه شد دختری در حال مراقبت از اوست. این اولین بار بود که مورد محبت یکی از هم سن و سالانش قرار میگرفت و این جرقهای از امید در زندگی سیاه و تاریک فارامیس بود.
فارامیس به دلیل ضعف و بیماری بارها با مرگ دستوپنجه نرم کرده و تنها با درمانهای والدینش جان سالم به در برده بود. این بار عهد کرد مرگ را شکست دهد و کنترل زندگی خود را در دست بگیرد. همچنین برخلاف خانوادهاش تمایلی به خدمت به دربار نداشت. او قصد داشت مهارتهای پزشکی خود را به جایی برساند که هیچ پزشک دیگری تاکنون تجربه نکرده بود.
فارامیس لومینا (Lumina) را ترک کرد و سفر خود را به تنهایی ادامه داد. در طول راه بیماریهای لاعلاج زیادی را درمان کرد. پس از آنکه فارامیس از حادثه شهر نکروکیپ باخبر شد، آن را یک فرصت طلایی برای خود درنظر گرفت و به سمت آن شهر حرکت کرد.
فارامیس به لطف داشتن عصای جادویی اجدادش دربرابر بیماری مصون بود. او در شهر با دوشس وکسانا (Vexana) ملاقات کرد که معجونی را برای درمان بیماری پخش میکرد. وکسانا فارامیس را به یاد دختر مهربان دوران کودکیاش میانداخت و او تصمیم گرفت در درمان بیماری به وکسانا کمک کند.
این بیماری با هرآنچه فارامیس تاکنون دیده بود تفاوت داشت. پس از چند تلاش ناموفق بالاخره فارامیس توانست با استفاده از جادو و گیاهان به نتیجه برسد. او اصرار داشت تاثیر دارو را روی خودش ببیند؛ اما بدن ضعیف فارامیس توانایی این فشار را نداشت و او در آزمایشگاهش از حال رفت. فارامیس امیدی به باز کردن دوباره چشمانش نداشت، اما زمانیکه به هوش آمد، دوشس جوان را در کنار خود دید و متوجه شد او همان دختری است که در دوران کودکی به او کمک کرد.
علیرغم اصرار وکسانا برای رفتن فارامیس از نکروکیپ، او نمیتوانست خود را به رفتن راضی کند. بنابراین قید عصای جادوییاش را زد و بدون محافظت در معرض بیماری قرار گرفت. برای پیدا کردن راز مرگ و زندگی باید خود را در معرض این نفرین یا بیماری قرار میداد؛ این بار نوبت او بود که به وکسانا کمک کند و او را از تاریکی و مرگ نجات دهد.
خصوصیات فارامیس
- نام مستعار: پیونددهنده روح (Soul Binder)
- کلاس: میج، پشتیبان
- اصلیت: لومینا در امپراطوری مانویان
- گونه: آندد (Undead)
- جنس: مذکر
- شغل: پزشک، نکرومانسر
- سلاح: عصای جادویی
مهارت ها و قدرت های فارامیس
قدرت پسیو، بازیابی شرورانه (Vicious Retrieval)؛ باف (Buff)
زمانیکه انمیها در کنار فارامیس کشته شوند، فرگمنتها یا قطعاتی از روح آنها در آن نقطه باقی مانده و توسط فارامیس جذب میشوند. با جذب این روحها، فارامیس قادر است HP خود را تا ۱۵۰ واحد ریکاور کند و ۲ مجیک پاور اضافه بهدست بیاورد. هر روحی که توسط فارامیس جذب میشود، زمان احیا شدن او را بین ۵ تا ۷٪ کاهش میدهد.
مهارت شماره یک، ازدحام سایه(Shadow Stampede)؛ باف (Buff) و کنترل حرکات انمی (CC)
فارامیس با ورود به حالت سایه (Shadow) به مدت ۳ ثانیه، میتواند سرعت حرکت خود را ۷۰٪ افزایش داده و ۶۰ امتیاز دمج فیزیکی و مجیک دمج به دست بیاورد. فارامیس (Mark of Shadow) را روی هرکدام از هیروهای انمی که با او تماس داشته باشند میگذارد و ۲۵۰ تا ۴۰۰ مجیک دمج به آنها وارد میکند. پس از خروج از حالت سایه، تمام هیروهای دارای مارک به سمت فارامیس کشیده میشوند و ۳۲۵ مجیک دمج دریافت میکنند.
در همین حال، فارامیس ۱۶۰ اچپی دریافت میکند. هرکدام از ضربههایی که به هیرو انمی وارد میشود، کولداون این مهارت را ۲۰٪ کاهش میدهد. با ریکست دوباره این قدرت، فارامیس زودتر از حالت سایه خارج شده و انمیهای مارک شده را به سمت خود میکشد.
مهارت شماره دو، شکارچیان ارواح (Ghost Busters)؛ حرکت در ناحیه وسیع (AoE) و انفجار (Burst)
فارامیس ارواح شیطانی را در نقطهای در مقابل خود متمرکز میکند. این انفجار انرژی ۳۳۰ تا ۴۸۰ مجیک دمج به انمی وارد میکند. با شکافت انرژی و ادامه انفجار ۲۰۰ تا ۳۰۰ میجک دمج اضافی به انمیها وارد میشود.
قدرت التیمت، ایمنی در برابر مرگ (Death Immune)، باف (Buff)
فارامیس به کمک قدرت التیمت خود به مدت ۶ ثانیه یک قلمرو در اطراف خود ایجاد میکند و دامنه جذب روحها را افزایش میدهد. او همچنین به هیروهای آسیبدیده تیم و خود ۴۰۰ الی ۷۰۰ بهعلاوه ۱۵٪ اچپی اضافی و به مدت یک ثانیه ۵۰٪ سرعت حرکت اضافه میکند. زمانیکه اچپی اضافی تخلیه شود، هیرو وارد یک وضعیت کوتاه احیا میشود و در این مدت قادر به حرکت یا حمله نیست. اما به مدت ۱/۳ ثانیه در برابر دمج مصون است.